Екінші адам.
Бір
ұстаз айтыпты:
—
Қандайда
болмасын жұмыс басталса, оны аяқтайтын екінші адам табылады, Қай жұмысты
болмасын дұрыс бастау керек, сонда екінші адамның рахметтен басқа айтары болмайды,— депті.
Үйрену
Бір
ұстаз айтыпты:
—
Қандайда
болмасын жұмысты меңгеру үшін бірак әдіс бар, ол — үйрену.
Абонемент
Сабаққа кірген инспектор:
—
Сабағың мақсатына жете алмады, дипломың бар ма?— депті.
—
Диплом бар, стаж да жетерлік,— депті мұғалім.
—
Жолдас мұғалім, димломыңыз абонементке
айналып
кеткен екен,— депті.
Мұғалім
үнсіз отырып қалыпты.
Қиын бала
Мұғалім ата-аналар жиналысын өткізіп, аяқтап қалғанда, бір ана:
—
Қиын
балалар туралы көп айтып жатырсыз, сонда олар мектепке қайдан келеді?— деп сұрапты.
Сонда мұғалім аз ойланып, былай депті:
— Қиын балалар біздерден, осы отырған сіздерден, достардан, жолдастардан, ағайын-туғандардан, апайлар мен
сіңлілерден келеді,— депті.
Бала ісінен
— Шындықты баланың қай жерінен іздеу
керек? —деп сұрапты мұғалімнен баланың шешесі.
Сонда
мұғалім:
—
Шындықты баланың бойынан іздемеңіз,
істеген ісінен, айтқан сөзінен іздеңіз,— депті.
Дәлелді жауап
Сабаққа
қатысқан мектеп инспекторы
мұғалімге:
—
Оқушы жауап беріп тұрғанда, сіз мына сөзді
өте жиі
қайталайсыз, «дәлел келтір, дәлел келтір» деп, оны азайтқан дұрыс сияқты, —
депті.
Сонда
мұғалім:
—
Оқушыдан дәлелді жауап естісем, бір кітап
оқып шыққандай боламын, сабағым тез бітетін сияқты,— депті.
Мәжбүрлік
Тәртіп
бұзған баланы
мүғалім кластан шығарып жіберіпті, оны
көріп қалған мектеп директоры:
— Қымбатты ұстаз, баланы сабақтан қуып шығуға
болмайды ғой,— депті.
Сонда
ұстаз:
—
Адамның көңілін қалтырғым келмейді,
бірақ өзі мәжбүр
етеді,— депті.
Ақылды
—
Ақылды адамда
ерге біткен сабырлық, анаға тән нәзіктілік қасиеттері әр кез сезіліп тұрады,—
депті бір ұстаз.
Үздіксіз
—
Оқу мен ізденуді үздіксіздікке айналдырған
оқушы ғана мақсатына жете алады,— депті мұғалім.
«Күшті дайындық»
Бірінші мүғалім:
—
Сіз кешке дайындалып жатырсыз ба?
Екінші мұғалім:
—
Қайдағы
кеш?
Бірінші мұғалім:
—
Тақырыптық кеш ше?
Екінші мұғалім:
—
Ә, қолым тимей қалды, осы жұмада
бастаймын.
Бірінші мұғалім:
— Жұма бітуіне екі-ақ
күн қалған жоқ па?
Фамилиясын атаған жөн
—
Мына қағаздарды шашқан сен бе?— депті
мұғалім оқушыға.
—
Мен емес,— депті оқушы.
Сонда мұғалім:
— Иә,
сен емессің, кешіріңіз,
бірақ шашқан Асанов, —депті. (Ол сол
оқушының өзі еді).
Содан кейін
оқушы күліп, кешіріңіз деп шашылған қағазды жинай бастапты.
Пікірлер
Кезекшілікке
кешігіп келген мұғалімде бір-ақ ой бар: «Кезекшілікті директор атқара тұрар».
Класс жетекшісінің
шәкіртке айтатын ақылы: «Қателіксіз жұмыс та бітпейді, бірақ күнде қателесуге
болмайды.
«Білім алу» атты
тәрбие сағатында класс жетекшінің айтқан өсиеті: «Білім алу дегеніміз — құмнан алтын
тергендей». «Білім алу дегеніміз — жатпай—тұрмай оқып, жаңылмай айту».
Мектеп
инспекторының жазып кеткенінен: «Сабақтағы қиындықты оқушы жасамады, мұғалім өзі
тудырды...»
Сабаққа кірген
инспектордың айтқаны: «Жаңа сабақ мұғалімнің жүрегінде қуаныш таппады, сондықтан оның
оқушыға әсері аз болды!», «Сапа бесжылдығын да отырып, әлгі есепте сатылған товардың сапасы туралы аузыңызды
ашпай-ақ кеттіңіз!».
«Егер оқушы бір
апта сабаққа дәптерсіз келсе, онда жанұяның балаға деген қамқорлығы нактылы болмағаны»,— депті класс жиналысында
мұғалім.
Сабаққа
кірген директор: «Оқушы
бірінші күні дәптерін, келесі күні каламын, арғы күні кітабын ұмытып кетсе, онда төртінші күні мұғалім үшеуін де өзі алып келуі керек»,— депті.
Оқу
ісінің меңгерушісі: «Оқушы
екі-үш мәрте еденді жумай кетсе, онда класс жетекшісі мен шәкірті орындарын
ауыстырғандары жөн»,—
депті.
Оқу
ісінің меңгерушісі: «Оқушы
күнделікті тапсырмасын орындамаса, онда мұғалім оқушыны екі қолынан да мықтап ұстауы керек»,— депті.
Сабаққа
кірген оқу ісінің меңгерушісі: «Оқушы сабақ үстінде үздіксіз тәртіп бұзса, онда шәкірт
ұстаздың бір олқылығын сезіп қалғаны»,—депті.
Мұғалім айтыпты: «Оқушы сабаққа кешігіп келсе, онда екі
түрлі себеп бар: біріншісі — сабаққа өте жақсы дайындалған, екіншісі — ешқандай
дайындықсыз келген»,—депті. Ләйім, ылғи біріншісі қайталана берсе,
кешіксе де, кемшілігі болмас еді.
Бір
директор: «Шәкірттерге
үзіліс кезінде дәлізде жүгірме десек, онда үзілісті де сабаққа айналдырып жіберелік»,— депті директор
сын айтқан инспекторға.
Директор
мұғалімге: «Баланың партаға
сурет салуын тоқтатқыңыз келсе, оған екі-үш сурет альбомын әкеліп беріңіз»,—депті.
Сабаққа
қатысқан инспектор: «Оқушы
сабақ үстінде күле берсе, оған күлкіңді өзің ғана естіп, біл де»,— депті мұғалімге.
Инспектор
айтыпты: «Жас
мұғалімнің сабағына
таңдау жасай бастасаң, «Әуелі өзім айтып берейінші»,— дейді.
Бас ие алмайды.
—
Рухани
адам күші қандай техниканың алдында болсын, бас ие алмайды, себебі ол техниканы
жасаушы адамның өзі, — депті
мұғалім шәкіртіне.
Комментариев нет:
Отправить комментарий